Run Flat
Run Flat termin koristimo kod pneumatika koji posjeduju tehnologiju posebno dizajniranih bočnica koje su pojačane I sprječavaju gnječenje istih između površine ceste I naplatka kotača. Prednost Run Flat pneumatika je u tome što vam u vozilu nije potreban rezervni kotač I dizalica jer vam tehnologija omogućuje da nastavite vožnju po praznom pneumatikom brzinom od max. 80 km/h u radijusu kretanja 80 km. Potrebno je biti svjestan da Run Flat tehnologija nije predviđena za sve vrste vozila, jedan od preduvjeta je da vozilo posjeduje TPMS sustav kontrole pritiska pneumatika, jer ako vozilo nije opremljeno tim sustavom, montaža Run Flat pneumatika nije dozvoljen. Također, Run Flat pneumatici su nešto teži i tvrđi te nisu sva podvozja pogodna za ugradnju na vozila. Nedostatak Run Flat pneumatika su nešto viša davanja kako kod kupovine tako I kod montaže na naplatak vozila. Isto tako, Run Flat pneumatici se mogu popravljati, ali je potrebna visoka stručnost vulkanizera koji ima dovoljno znanja procijeniti kolika je razina oštećenja istih i je li intervencija na takvom pneumatiku zaista moguća.
Većina proizvođača koristi svoju terminologiju run-flat pneumatike, a najčešće kratice su: RFT, CSR, DSST, HRS, EMT, ROF, SST, ZP, XRP.
Ono što im je zajednički je oznaka koja podsjeća na puža I ona se nalazi na bočnici pneumatika kod svih proizvođača.